Monday, September 9, 2013

İkinci Koşu

Pazar günü güneş batmadan koşuya çıkınca, Turan Güneş'deki tartan pist yerine ormanın içine gireyim dedim. Toprakta koşmak meğer ne büyük rahatlıkmış! O tartan pist, büyük ihtimalle bakımsızlıktan kırmızıya boyanmış betona dönmüş. Ben de dizim neden ağrıyor diyordum. Ormanda koşunca en ufak bir eklem ağrısı olmadı. Bu arada Decathlon'dan ucuza koşu kıyafetleri almıştım, pek rahat ettim. "Sakın pamuklu giymeyin" denmesinin gerçekten bir sebebi varmış. Bu koşuda zemin daha rahat olduğundan mı yoksa kendime güvenim geldiğinden midir bilemem, daha hızlıydım ama daha çok yoruldum. Sonuç olarak, ormanda koşmak çok daha rahat ve zevkli olduğundan haftaiçi eğer erken kalkabilirsem akşamları koşmak yerine sabah erkenden koşmayı planlıyorum. Bugün dinlenme, yarınsa 8 x (1 dk koşu, 1.5 dk yürüyüş) programının son günü.

No comments:

Post a Comment