Saturday, September 7, 2013

İlk Antrenman

Zoru başarıp dün akşam ilk antrenmana çıktım. Dünün sürprizi, ayakkabılarla birlikte Wahoo nabız ölçerin de gelmiş olmasıydı. Telefonla eşleştirme azıcık uğraştırdıysa da, Wahoo'nun pilini çıkarıp tekrar takınca sorun çözüldü ve Runmeter ile birlikte çok güzel çalıştı. Yukarıda dünkü koşunun hız ve nabız grafiği mevcut. Dünkü koşu 5K programının ilk adımıydı; 5 dk ısınma yürüyüşü, 8x (1 dk koşu, 1.5 dk yürüyüş) ve 5 dk soğuma yürüyüşü. Elbette sonradan eve gelip gerdirme egzersizlerini yaptım ve o sırada bir süt ve meyve yedim. Açıkcası dün dışarı adım attığımda biraz gergindim çünkü bu kadarını bile yapıp yapamayacağımı bilmiyordum. Ayrıca boyun fıtığım da beni korkutuyordu. Sol dizimdeki hafif ağrı dışında her şey yolunda gitti. Bugün dinlenme günüydü, gerdirme sayesinde sıfır kas ağrısı çektim. Yarın ikinci antrenman zamanı. Bu arada 10.5 numara Gel-Kayano bana küçük geldi, "yarım numara büyük al" diye beni uyaran arkadaşımı dinlememenin cezası. Pazartesi bunu iade edeceğim ve yarın yeni ayakkabı almaya çıkmam gerekecek. New Balance 993 fena görünmüyor sanki...

1 comment:

  1. Valla bravo. Hadi biraz gelişim kaydet de Mart ayında beraber Antalya'ya gidelim.

    ReplyDelete